Nedräkning Täby: Ett.

Aah. Jag har en härlig känsla i kroppen. Skickade in uppsatsen igår. Inte särskilt (inte alls) nöjd över innehållet, men det är jag ju aldrig. Däremot väldigt nöjd över att bara ha skickat in den. En sten mindre i skon. Sen mötte jag upp andra halvan i Räddningspatrullen och vi åt mycket god och riktigt skräpig skräpmat. Och kall cola med is. Helt rätt så där mitt i veckan. Hann även med sjukt mycket skvaller. Sånt gillar vi. Och de var mer trevligheter efter det för jag åkte ut till Ål för första gången denna sommarsäsong. Underbart. Lek med Pärlorna, bastu, öl och stugpyrren. Sen somnade jag på mottis spikmatta och vaknade av att jag inte kunde känna mitt ass. Eller egentligen precis tvärtom, jag kände spikar i mitt ass. Men annars var det väldigt avslappnande. Ja, jag somnade ju.

Idag har jag klippt bort ännu mer hår och det var banne mig en härlig känsla. Jag gillare. Har läst lite i den fantastiska boken jag gett mig på och även somnat på balkongen. Nästa vecka ska jag förresten plantera blommor där har jag tänkt. Tills dess får ni nöja er med blommorna på stugpyrren.



Wah. This is life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback