Vägskylt, stock och krigshjälm. Där snackar vi fest!

Finally friday! Eller jag vet inte. Dagarna har bara gått den här veckan och jag har inte blivit något klokare på denna grammatik. Imorgon gäller det. Igen. Jag vet inte riktigt vad jag har att vänta eller förvänta. Äh.

Något som inte är okej är att denna tenta ligger mitt i Umes härliga Yran-helg, som dessutom förväntas mäta upp till trettiotalet grader i solen. Vart är rättvisan i världen när man gör så? Det blir varken öl eller sol eller brännboll för mig. Jag känner mig tråkig och väljer att vara det fullt ut. Lika bra. För att väga upp mot denna tråkighet tänker jag dock publicera en av tidevarvens bästa bilder som fotades under brännbollsfesten år tvåtusensex. Vi ser en vän, vi ser en stock, vi ser en vägskylt, vi ser en krigshjälm. Så gick det till när Mamman var ung!

Yra på, ni Umebor som får göra det. Själv ska jag låsa in mig på UB med en termos kaffe.


Kommentarer
Postat av: Mamman

LOVE IT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback