B.U.R.R.

Nice is nice but turning into ice. Solen har tittat fram och värmt lite grann idag, men annars börjar det bli riktigt kallt här. Igår frös jag i skolan, hemma och när jag var ute. Vi intog middag på Wayne's och det var först där jag lyckades få upp någorlunda normal kroppstemperatur. Jag saknar alla varma tröjor jag har hemma och skulle vilja byta ut hela den sommargarderob jag har med mig. Det känns som ett hån mot mina vinterjackor som ligger nerpackade i lådor i Sverige, men jag måste verkligen köpa mig en varmare jacka och det nu. Det börjar bli dagar av istid här och det är inte kul. Alla som känner mig vet att jag ogillar starkt att frysa samt att mina blodcirkulation är lika med noll. Bra kombo. Tråkigt för ekonomin, men nödvändigt för överlevnaden. Tur att det i alla fall finns H&M. Dit ska jag nu. Ut i kylan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Imorse var det 8 minus och nu snöar det.. Burr, säger jag med. Det var ett repotage om Beson i VK idag. Han går i pension nu. Vilken kille..

2009-11-10 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback