Strike! Fast inte för mig.

Det var en riktigt söndagsaktig söndag i Nice igår. Jag hämtade upp min besökare på busstationen och sedan agerade jag guide. Vi strosade i gamla stan, besökte grönsaks- och blomstermarknaden (något jag från och med nu känner att jag måste göra varje söndag), gick vidare mot strandpromenaden, kollade in fina byggnader och åt en god lunch på en mysig restaurang. Efter lite vila placerade vi oss med varsin öl på Wayne's och kollade fotboll. Vårt lag vann och glada och nöjda gick vi hem innan Wayne's hann förvandlas till nattklubb. The Panda Bear stod för matlagningen och sen kom Luca med glass från stans bästa glassbar. Ett energiknippe plus ett till energiknippe är lika med känna sig sugna på att hitta på något fastän klockan närmar sig midnatt så det gjorde vi. Två omgångar bowling avslutade söndagskvällen och det var kul trots att jag var sämst och förlorade båda gångerna.

Det är vad jag skulle vilja kalla en söndagsaktig söndag. En riktigt bra söndag.


Kommentarer
Postat av: malin

du är verkligen snuskigt brun.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback