So far so good. Bra.

Bra fredag. Bra morgonpromenad och så vidare. Bra bröd från bageriet på hörnet. Bra lektion. Bra eftermiddagsfika (WASA, japp, har jag sagt att det faktiskt finns knäckebröd här?!). Ikväll blir det mat från Kina. Vi gjorde ett försök att hitta en restaurang i förväg, men det gick sådär bra. Bra var dock att The Bro ringde mig helt otippat under denna mållösa promenad. Vi rings aldrig. Men idag ringde han mig. Jag blev så himla glad. Happy The Barn. Bra nu att jag hinner vila en liten halvtimme innan vi ska möta upp våra vapendragare. Bra fredag. Jag ser fram emot en vårrulle (croissant du printemps?) eller tre.

Misan, denna bild är för dig. Så här ser gubbarna ut på kvällen. Place Massena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback