Den fantastiska helgplanen.

Jag föll för grupptrycket från tanterna och Trollet. De lyckades helt och fullt övertala mig att ta en dag ledigt och följa med till Ål. Ja, i ärlighetens namn ska sägas att det inte var en så jättesvår övertalningsprocess. Särskilt Trollet gjorde ett bra jobb bara med sin existens. Allora, i dag blir en dag på Ål och i kväll flygs ett flyg till Stockholm. I morgon till Milano. Vad gör man i Milano en dag i juli? En fråga som inte på något vis känns som ett svårt problem att lösa. Jag ska turista runt själv en hel dag och är helt sjukt peppad faktiskt. Jag tänker sightseeingbuss och lite museum. Kameran i högsta hugg, givetvis. Sen åker jag norrut och ska ha världens bästa helg. Det utlovas färsk sjöfisk och vattenpark för att bara nämna två höjpunkter.

Så himla världsbra! JA! Vi börjar med sommardag på Ål. Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback