Straight As.

Nu är det verkligen sommarlov från skolan för nu är alla poäng inrapporterade. Tack för det och grattis till mig själv. I går jobbade jag med ett otroligt ogivande jobb och bestämde mig för att aldrig någonsing satsa på ett liknande jobb i framtiden. Men för nu får det gå. Vad gör man inte när man är i desperat behov av pengar? Resorna verkar dessutom bara bli längre och längre, så det är bara att jobba på. Glad är jag att jag får varva med jobb med galet roliga arbetskompisar. I söndags var det ungefär femtio procent jobbfokus och femtio procent dans och mim i köket. Så jobbar vi!

Och jobba ska jag göra på midsommarafton. Ja, på morgonen i alla fall. Vad ska jag göra sen? Det vet jag inte eftersom jag så klart inte ens tänkt på att det är en sådan där festlig högtid där man ska "styra upp". Jag är i alla fall inbjuden till min bror och hans badtunna och grill, så kanske ett dopp i tunnan och några hopp på studsmattan med kidsen blir planen. Don't know.

Do know att i dag är jag på ön och ska pyssla med trädgårdsarbete och annat sånt som bör göras på en ö. Fint, fint. Lev och må, gott folk. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst skulle du jobbra på lördag också? Annars är du alltid välkommen på degernäs.. :)

2010-06-23 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback