Broarna i Stockholm flyttar på sig. Det är sant!

Jag ska säga er, Sverige, att jag har haft den bästaste av helger i allas vår hufvudstad Stockholm. Mitt crew i helgen har varit mina kära föräldrar. Vi har ätit goda middagar, tittat på ungdomar i parker, diskuterat broars rörelse eller icke rörelse, suttit på mysiga caféer, hälsat på Kungen och hans soldater (helt klart min favoritpunkt under helgen och min mamma bara skrattade åt min entusiasm), vandrat under paraplyn och tittat på Annie Leibovitz fantastiska foton.

Dessutom har vi träffat Trollet och hans lilla familj och i lördags satt jag och Lainen i strålande sol och tittade på vattnet och pratade om ambitionsnivåer och drömmar och vad vi faktiskt lärde oss under SMMM-tiden. Underbart, som Kalle M skulle ha skrikit!




Kommentarer
Postat av: Karin

häärliga sthlmsbilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback