Översätter du, så dagdrömmer jag.

I dag är det verkligen, verkligen dags att sätta igång med det som våra lärare envisas med att kalla Den Längre Skrivuppgiften, men som egentligen är en B-uppsats. Javisst, här ska hinnas med en hel kurs och en uppsats utöver det. Äta och ha kvar kaka, skulle jag vilja kalla det.

Jag valde material för länge sedan, så jag har hela tiden tänkt att jag ligger bra till, men med en vecka kvar till redovisning har jag fortfarande inte lyckats organisera i min hjärna vad det är jag ska skriva. Äsch då. Kommande dagar och nätter kommer alltså att spenderas här på kontoret (ja, ni bloggläsare vet ju hur det ser ut!). Men oj, vad det är lätt hänt att jag råkar dagdrömma iväg till semester. Till glass och lata dagar och sånt.

Det är bara 16 dagar kvar dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback