På kontoret. At the office. Au bureau.

I dag skrivs det ganska flitigt. Missleds inte av alla frekventa Facebookbesök, sidan ligger mest nere faktiskt. Jag har kommit igång rätt fint med veckans uppgift. För att vara jag. Sista-minuten-jag. Den här texten ska inte in förrän om en vecka så dagens skrivande ses helt klart som något bra. Jag sitter som mest och stryker under ord och jämför två översättningar av Sagan om Ringen. För stämningens skull lyssnar jag på tillhörande soundtrack. Vad kan vara mer rätt?

Efter något obehagliga påhopp från diverse bloggläsare tänkte jag visa varifrån allt detta sker. Detta är mitt kontor, kan man säga. Ja, jag tycker det. En lägenhet har så många rum som man bestämmer att den ska ha. Min har definitivt ett kontor. Här jobbar jag. Här är mitt kontor, på min gata i stan.


Kommentarer
Postat av: MallanR

MallanB, när kommer du hem? Självklart, ska vi göra det. Flera stycken kan jag känna! Sedan kanske ngn såndär ryggsäckstömningskväll är på sin plats?



Haha ja hon är söt, fattar inte hur mycket bus man kan hitta på som liten katt, det finns en del kan jag lova :P

2010-05-10 @ 18:53:45
Postat av: Namme

Fint med kort på läggan. Men vill ändå påpeka en sak. det var inte makrobilder på dina böcker vi helst ville ha, utan bilder över alla dina olika "rum" ;)

2010-05-10 @ 21:06:53
Postat av: Malin

Namme, bara för att du hackar ner på mina makrobilder så får du inte se fler rum. Du får helt enkelt ta och KOMMA HIT för att se!

2010-05-10 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback