Framme!

Alive and kicking. Framme i Frankrike och den nya hemadressen är Nice. För mer exakt hemadress, kontakta bloggredaktionen, som för övrigt gärna tar emot post. Lägenheten är stor och ljus och på det stora hela rätt fräsch. Däremot saknar vi AC. Halvkul. Men det ska nog gå bra ändå. Tur vi har trådlöst internet i alla fall. Viktigt.

Efter ett ganska intensivt uppackande så ska jag nog bege mig ut på stadens gator och torg. Köpa mig en karta och utforska området. Det här är spänning. Nice is nice, so far. Tänkte bara meddela världen att jag lever. Och här ska jag nog leva rätt bra också. Salut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men alltså, jag blir såååååå avis. Tänk att bara strosa omkring där på de franska gatorna och insupa livet. Njut, så kommer jag snart och hälsar på. Längtar efter dig!

2009-08-30 @ 15:41:55
Postat av: Anonym

Jag glömde skriva att det var från mig, systeryster;)

2009-08-30 @ 15:42:57
Postat av: Anonym

MEN så fiint! Ser riktigt lyxigt ut! Hoppas din första "skoldag" blev positiv! Jag kommer att följa dej på bloggen om du inte misstycker vill ju gärna veta hur det går för dej i den stora världen;) Kramkram

2009-08-31 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback