The good hotel life.

Jag har sprungit som en tok på löpband, lyft lite skrot, mjukat den stackars stela kroppen och tagit en varm dusch. Sett nyheter på franska, för att förbereda mig inför vad som komma skall. Njutit av en förträffligt god öl och läst några sidor i boken jag fick av mina kära vänner. Den här hotellidén känns helt enkelt briljant om än väldigt oekonomisk. Jag tror att en sån här uppladdning var precis vad som behövdes. Känna lugnet. Bara vara jag. Inte vara hemma. Vara på väg.

Jag blir väckt tidigt imorgon och när man i vanliga fall vaknar en söndag morgon entrar jag fransk mark. Oui, c'est vrai. Jag känner mig lite ängslig och ganska liten i världen, men ändå så helt galet peppad. Ojoj vad det verkligen är det här jag vill göra nu. Precis på pricken. Lycka!

Eftersom det är lite oklart när jag och min dator lyckas hitta en internetanslutning nästa gång önskar vi världen en god natts sömn och lycka till, till oss. Bloggen bloggas när tillfälle ges. Förhoppningsvis och säkerligen inom en ganska snar framtid. Bonne nuit. 


Kommentarer
Postat av: Peter

Lycka till med allt nu..

Men för Guds skull, köp dig en Mac.. ;)

2009-08-30 @ 01:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback