Don't worry. Be happy!

Shiny happy me! Det sköljer över mig lite då och då att jag ska lämna denna underbart vackra del av världen och det känns lite trist, ska erkännas. Men Franska Rivierna kommer att stå kvar (I hope) och det som väntar där hemma i Norrland väger upp alla tråkigt-att-lämna-Nice-känslor på alla sätt och vis. Jag är så himla förväntansfull och lycklig över att snart få återse mina käraste kära och tanken på att det är snö och julpyntat där hemma gör mig verkligen lycklig ända in i själen.

Så jag ler och är glad och ska nu baka kakor till morgondagens lektion. Min sista på International House, Nice. Ja, visst känner jag lite vemod, men mest pepp för att få gå på jullov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback