Gult som faktiskt blev ganska fult.

Kan vara de fulaste, torraste och minst saffranssmakande lussebullar jag någonsin skapat, men ändå, det är ju lussebullar. Det är fint att ha och bara se dem. De är i alla fall gula, som de ska vara. Och fastän de inte blev särskilt goda har jag redan tryckt i mig två. Frågan är bara vad jag ska göra med resten. Jag hade tänkt ta med ett gäng till skolan, men frågan är ju om man vill bjuda bort dessa. Stackars små lussebullar. Jag tycker nästan synd om dem. Det var ju inte deras fel. Inte mitt heller, skulle jag vilja påstå. Snarare Frankrikes som inte har exakt precis på pricken de ingredienser som ICAs recept rekommenderar.

Ganska fult, gult, men jag är glad ändå. Fast jag har fortfarande ont i huvudet. Det börjar bli äckligt ont faktiskt, så jag ska nog gå och lägga mig snart. Dagens juluppdrag är slutfört, så varför inte sova.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det ser gott ut i alla fall! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback