Åhnej. Inte igen.

Obehagligt bekant känsla av migrän på intåg. Igen! Det här med huvudvärk för verkligen inte något gott alls med sig. Dagen blir värdelös och det är inte kul att göra något. Värdelösa dag. Jag orkar inte plugga, jag orkar inte springa, jag vill bara sova. Sovit har jag gjort och själva sovandet i sig var ganska tråkigt eftersom jag drömde om hur ont i huvudet jag har och till råga på allt glömde min jacka på en buss. Vär-de-löst.

Jag ogillar huvudvärk. Starkt. Snart ska jag gå och lägga mig med förhoppningen om en ny dag utan äckelkänsla. En dag närmare lördag till och med. Det gillas. På lördag blir ordningen återigen återställd.



St. Paul. Men vems är handen? Pauls?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback