Jag ska till Ferrariland alldeles, alldeles snart.

Jag trodde inte att min fredagskväll kunde bli så mycket bättre, men så fick jag den briljanta idén att dra igång lite SVT Play. Kobra, Uppdrag Granskning och Svenska Dialektmysterier. Det senaste för övrigt med ett reportage från världens mest svensktalande plats. Det vet ni väl vart det är?!

Det är inte i Modena. Där tillverkar man mest Ferraris och sånt. Och dit ska jag idag. Alldeles straxt faktiskt. Ska bara fixa några små detaljer som att klä på mig, springa ner på bageriet på hörnet och ladda upp inför sju timmar tåg och så måste jag stänga lilla resväskan, som jag faktiskt inte packat så jättefull för en gångs skull.

På återseende, France. Ciao!



Kommentarer
Postat av: simone

Niiice, Spanien är häärligt :D

Postat av: Stegeby

Vad mysigt det låter!

2009-11-22 @ 14:21:13
Postat av: broe

Korsholm?

2009-11-25 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback