I-lands.

Dagens i-lands ett: Mitt msn fungerar inte. Jag förstår inte varför och jag tycker att det är lite jobbigt. Facebookchatten håller inte alls samma standard. Illa, illa.

Dagens i-lands två: Alla mina frisörvänner är jättelångt borta och jag vill verkligen ha chokladbrunt hår. Som Eva Longoria i de avsnitt av DH som visas nu. Sommarbrännan är ett minne blott och då brukar mitt hår få en mörkare nyans. Frisörer finns det var femtionde meter här, men jag vill inte gå till någon annan än någon av mina frisörvänner. Det får vara solblekt fram till jul helt enkelt.

Ja, hörni. Dessa i-landsproblem kommer man aldrig ifrån.


Kommentarer
Postat av: Beez

Hejsan.

Jag har läst din blogg tidigare men tappat bort dig ett tag.

Du har lämnat ngt inlägg för längesedan på min blogg, pladdran. En blogg som jag inte skrivit i på ett tag.

Men jag börjar sakna skrivandet.

Hur som helst, jag ville bara säga att jag älskar din blogg.

Jätte härlig.

Känner inte dig men tycker likväl om att läsa om dina bravader. Du verkar vara en skön individ.

Kram på dig

2009-11-04 @ 14:21:38
Postat av: Beez

Hejsan.

Jag har läst din blogg tidigare men tappat bort dig ett tag.

Du har lämnat ngt inlägg för längesedan på min blogg, pladdran. En blogg som jag inte skrivit i på ett tag.

Men jag börjar sakna skrivandet.

Hur som helst, jag ville bara säga att jag älskar din blogg.

Jätte härlig.

Känner inte dig men tycker likväl om att läsa om dina bravader. Du verkar vara en skön individ.

Kram på dig

2009-11-04 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback