Och fredagen kom och allt med den.

Jag måste säga att veckan har sprungit iväg. Jättefort. Och det är jag glad över. Det har varit en bra vecka och nu blir det en ännu bättre helg. Efter avsked följer, som nu alla vet, återseenden och idag blev det ett kärt sådant. Helgen har inletts på bästa möjliga sätt och jag kommer förmodligen gå omkring som happy-girl-in-Nice varje sekund. Möjligen med undantag för den stund då det blir dags att säga hejdå till Benjamaan. Han gjorde sin sista skoldag med oss idag och imorgon går tåget vidare för honom. Jag bakade en Swedish Brownie Cake som en liten avskedspresent och ikväll blir det någon slags utgång. Antagligen.

Nu ska jag hänga med min besökare och ta igen veckan som gått. Man vill ju vara en god värdinna. Åh, detta kommer bli en fin helg. God helg, kära vänner och alla som jag känner. Hoppas ni är happy people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback