Vad finns där bakom hörnet?

När är det dags att bestämma sig? Är det värt att få ett nervöst sammanbrott? Är det dags att bli vuxen på riktigt? När? Var? Hur? Varför? Med vem? Det är lite mer än en sak som ska stämma. Ibland känns det som att jag åkt fyra år bakåt i tiden, men ganska snabbt inser jag att det har jag faktiskt inte alls. Jag är här och nu och jag kan inte beskriva hur nöjd jag är över det. Jag vet mycket mer nu. Massor vet jag. Nu undrar jag bara vart vägen går och vad som väntar bakom hörnet. Jag fick ett onekligen spännande förslag idag. Lite för bra för att vara sant, om det skulle bli sant. Hjärnkontoret jobbar vidare. En vacker dag ska jag bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: soffe

Don't worry. Be happy.

Rackarns med din balkong, hoppas den finns kvar?

2009-11-11 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback