C'est incroyable!

Så, temat för veckan: Livets små lyckostunder. En sådan måste ju bara vara när fotbollslaget man hejar på går och tar hem en helt ofattbart oförutsägbar seger. Fyra mål kickade grabbarna i rödsvart in medan Källströms gäng bara lyckades peta in ett. Gissa om det kokade bland alla Ultras! Qui ne chante pas n'est pas Nicois sjöng vi från hjärtat. Vackert. Firade det hela med kebab, vilket jag personligen längtat efter hela dagen. Un-der-bart.

Ännu en lyckostund i livet är att vara ensam hemma en lördagskväll. Japp. Resten av supportergänget drog iväg ut, men Grandma gick hem. Är man Grandma, så är man. Och just denna Grandma uppskattar faktiskt ensamhet en lördagskväll. Det är så skönt att bara vara. Jag njuter.

Livet är allt bra fint, måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Stegeby

Vad händer?

2009-10-25 @ 02:19:57
Postat av: Malin

Med att jag hänger på fotboll tänker du?

2009-10-25 @ 10:25:40
Postat av: Emma

Malin, har du gått och blivit huligan på senare dar? Antar att det ändå inte är samma stämmnig som det brukade vara på vallen? :)

2009-10-26 @ 15:54:50
Postat av: Tinna

Hej Malin!



Jag har det senaste veckorna börjat läsa din blogg, och det är den enda jag verkligen lusläser! Det bästa med dig och din blogg är att du är så positiv! Tack för det, keep going!



Kramar Tinna

2009-10-27 @ 21:27:07
Postat av: Steteby

exakt

2009-10-28 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback