Som pingpong, fast Beer Pong.

Internationell, som vår skola är, lär den oss om kulturer från hela världen. Vår käre amerikan Ben (eller Bänjamään som vår lärare envisas att kalla honom, med påföljden att han blir galet irriterad och jag skrattar så jag dör) lär oss varje dag om kulturen i det stora landet Amerikat. Han har sedan dag ett talat väldigt gott om Beer Pong och härom veckan skrev han en hel uppsats till mig för att jag skulle sätta mig in i spelet. Lite krångligt och jag kände att jag nog behövde få en provomgång för att förstå och även kunna ge något slags utlåtande.

Igår var dagen. Dagen för Beer Pong (som för övrigt går lika bra att spela med både iste och sprite). Jag ska inte, likt Bänjamään, skriva en uppsats (men för den intresserade finns utförlig info på
wikipedia) utan nöjer mig med att säga att det var the best game ever! Kära värld, så roligt vi hade. Och jag låter bilderna tala om för er vilka som gick från matchen med flaggan högt i topp. Yää!





Appréciée partout dans le monde, la bière Heineken vous invite à partager des moments de fête et de convivialité. Jag lär mig franska också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback