Bree i sitt esse.

Daglig datanördstund på G här i lilla lyan i France. Den stunden gillar vi. Och särskilt nu när vi hittat den där förgrenaren jag pratat om sen vi flyttade in. Jag visste att jag hade sett den och det hade jag minsann. Bakom soffan. Hur som, ointressant, men nu kan vi i alla fall ha en lampa tänd denna fina stund. Och särskilt fin är den just idag för att idag har det storstädats här. Jamen gissa om Bree har varit i sitt esse!

Garderober har rensats ut, flera sopsäckar har fyllts med skräp, skåp har putsats och porslin har diskats. Bland annat. Sandra undrade om jag aldrig tar en paus när jag städar och svaret på den frågan vet vi ju. I alla fall de som någon gång spenderat mer än en dag med mig på ett och samma ställe. Sedan undrade hon även hur jag hela tiden lyckades hitta fler ställen att städa på. Well, ett tränat öga, kan man väl säga.

Jojo, Bree har varit i sitt esse och nu är det så städat och fint här. Nästan helt klart. Det är det där golvet som ger oss svarta fötter kvar bara. Har inga bilder på den nystädade lägenheten, men ungefär så här ser vår lilla lya ut. Vardagsrum, kök och min säng.




Och till Kerstin, så det var du! Klart du får följa min blogg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte som apartment of fun, men den duger åt dig! :)

Postat av: Emma

Inte som apartment of fun, men den duger åt dig! :)

2009-09-03 @ 12:16:25
URL: http://emmaochjepson.blogg.se/
Postat av: elin

såg väldigt mysigt ut! Har du vart i frankrike länge? Tyckte det var nyss jag hälsade på dig på Iksu :)

2009-09-03 @ 17:07:57
URL: http://jeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback