Briljans.

Jag älskar mig själv när jag gör briljanta saker. Som till exempel att ladda min mp3 med briljant musik. Om det var någon som gick längs Promenade d'Anglais igår och såg en människa i turkos t-shirt gå och småle så var det jag som var den människan. Jag gillar peppmusik. När Familjen började dunka fick jag rysningar längs hela kroppen och tårar i ögonen. Det är sant. Helt sjukt. Det kändes som att jag stod på ett tävlingsgolv och jag blev så himla peppad på livet.

Av all världens slags klädsel, finkläder, vardagskläder, strandkläder, whateverkläder så är träningskläder min all time favourite. Det har jag nu kommit på. Imorse tog jag mig en fin promenad i kvarter jag aldrig besökt förut. Jag höll på att irra bort mig och på kuppen även bli påkörd av en polisbil, men slutet gott, allting gott. Har dock lite av en note to self: Inte svarta tights och träningsoverallsjacka imorgon!

Nu ska jag göra mig redo för skolan. Idag börjar jag i en ny klass faktiskt. Briljant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback