Girls' night out last night.

Igår blev det en girls' night out. Herrarna i sällskapet visade sig för veka och skulle visst "spara" sig till ikväll. Men vi tjejer, vi sparar inte på krutet inte. Ännu en lyckad kväll på Wayne's och jag provade på ett nytt koncept. Eftersom jag fick enorm klaustrofobi och totalpanik på dansgolvet valde jag något i stil med att hänga själv vid ett bord. Det var intressant. Jag mötte så himla många spännande människor. Och kunde även konstatera att det finns ju stolpskott och så finns det stolpskott. "Do you know how to give a french kiss?". Seriöst? Hur kan man säga så? Kära värld. Jag tappade för en sekund hoppet om mänskligheten. Tur att jag är en bra kvinna som kan reda mig själv.

Ikväll kommer systrarna Tängdén på besök. Det blir matlagning i vårt lilla kök (vår första middagsbjudning!) och sen tar vi med dem ut och vimlar i Nicenatten. Någonstans. På något sätt. Vi gillar att vimla. Trevlig helg till världen!


Kommentarer
Postat av: Motti

Hej. Kul att läsa din blogg. Du får nog en hel del motion i att vara ute o dansa. Stolpskott verkar att finnas överallt. Redan på min tid när jag irrade omkring på Paris gator upptäckte jag att vissa fransmän var stolpskott. Men tur att du är en klok tjej som reder dig själv. Sköt om dej Kramar från Motti.

2009-09-18 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback