Wants and needs!

Jag söker med ljus och lykta efter ett gym. Jag vill och behöver verkligen träna. Trots all dans så är min rastlöshet i kroppen enorm. Endorfiner, come to me. Muskler gillar vi ju och såna får man inte hur mycket man än dansar på Wayne's. Tyvärr. Jag har nu provat i två veckors tid och inte sett något resultat. Fick ett hett tips på ett gym och det har vi just kollat in under en lång morgonpromenad. Bortskämd som jag är med världens bästa IKSU får jag dock beslutsångest och känner att jag inte bara kan ta första bästa. Jag vill ju ha just det bästa. Men å andra sidan så är rastlösheten så påtaglig nu så det får snart vara slutletat. I slutet av veckan ska jag ha hittat mitt andra hem. Så är det bara.

Men nu ska jag äta frukost! Have a good one. Bonne journée som vi säger här.


Kommentarer
Postat av: Motti.

Hej, hej gullegumman.Är det på Brasseriet på bilden du äter frukost? Är det så svårt att hitta ett gym? Ikväll skall jag gå på Bodybalance fåse om jag gillar det.Hoppas att allt är bra och att du är en flitig student. Kramar Motti.



2009-09-15 @ 13:53:02
Postat av: Josefin

Jag är också bortskämd med iksu, orkar aldrig åka till Friskis DÄR JAG KÖPT ÅRSKORT för att det är så drygt att måsta åka tunnelbana dit.

Postat av: Anonym

Härliga uppdateringar!

2009-09-15 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback