Hundra minuter dåligt.

Trött, på dåligt humör och med tunga projekt framför mig. Kan en måndag börja mycket sämre? Förhoppningsvis blir den lite trevligare mot kvällen med grill, lite vin och sällskapsspel.

Till på onsdag ska vi analysera en film på kulturen. Kul, bra, tänkte jag att vår grupp valt en film som alla sa var så himla bra! Igår natt tog jag mig i kragen och såg detta mästerverk. En timme och fyrtiofem minuter lång. De första hundra minuterna var inte alls bra. Segt, skott, blod och höga smällar. Sista fem var riktigt bra. Men det känns inte riktigt som att det räcker för mig. Fem bra minuter och hundra dåliga. Räkna ut det själv.

Trevlig Valborg!


Kommentarer
Postat av: Joxo

Mäh, vad är det för film då?

2007-05-02 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback