Nervous.

Nervous. Jag börjar bli lite nervous. Har tenta imorgon. Jag har inte alls pluggat så mycket som jag hade planerat. Och jag är inte säker på att jag minns så mycket som jag hade planerat att minnas. Oh well, jag har hela natten på mig. Jag är pigg, som vanligt, så här på småtimmarna. Det är bra att det i alla fall är intressant, det som läses.

Dagen började argt med punktering på min kära Helkama. Hon måste vårdas. Saaben fick rycka in eftersom tiden var knapp, och även det fordonet har mindre krämpor såsom knarrande bromsar och en fågel någonstans i motorn.

Det fortsatte bättre med en översättning som inte var såå fasansfullt tråkig faktiskt. Och med världens godaste köttfärssås i magen slutade sedan dagen med en jättebra och rolig träning.

Vad säger jag? Slutade? Knappast slut än. Jag ska ha stenkoll på allt innan det är slut. Måtte jag bara orka mig upp imorgon. Håll en tumme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback