Räkna morötter?

Jag vill inte sova. Eller jo, lite grann, för jag är lite trött. Men jag har ingen lust att somna och sen vakna upp till allt ospännande. Det känns så trist.

Jag behöver något. En plan of action. Ja, något i den stilen. Något som får mig att vilja sova så att det ska bli en ny och spännande dag. En morot av något slag. A carrot.

Om jag ändå visste där på morgonkvisten att "idag kommer Soffe att dra fingrarna genom en annan kvinnas hår" eller "idag kommer mannen med de röda tighta byxorna gå förbi mig" så kanske jag inte skulle slå av mina tre klockor och somna om trots att jag även dragit upp rullgardinen. Nu är det inte ens sport att se om vi får gratistidningen längre, den bara kommer och kommer och verkar ha blivit ett med vårt brevinkast.

Jag ska nog fundera lite på morötter. Och jag antar att jag måste somna snart. Jag kanske ska räkna morötter...

Kommentarer
Postat av: ankan2

Jag kan dra fingarna genom en annan kvinnas hår om du hemskt gärna vill det....eller kanske en man? eller lars-åkes hår. nä uuu.

2007-04-20 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback