Äntligen en att-göra-lista!

Idag har jag en lista med saker jag måste göra. Det var länge sen jag hade en sån lista. Det är en relativt lång lista till och med. Och allt är en massa gymnastikgrejer. Det ska fixas och planeras och skrivas och mailas. Förhoppningsvis är jag klar med allt innan två.

Klockan två är det träff med B och Barnet, Sellan och Samuel. Det gamla järngänget. Vi kan vår Disney, kan man säga. Det ska bli trevligt. Har inte sett två sistnämnda på ett tag.

Hörde just på radion om folk som fått skrapa frost på sina bilrutor. Jag hoppas innerligt att det var ljug. Här lyser solen, dock med strålar som är tio grader, men den lyser.

image83

En tårta till de stackare som verkligen har fått utstå frost.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ingen fara :) Kan jag fixa skjuts på söndag så kommer jag förbi en sväng. Kan ju vara bra att se friståendet! Ses! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback