Det var då inte jag som var rätt klädd.

"Folk är så olika klädda en sån här dag" tänkte jag när jag promenerade till stan. Själv i shorts och linne. Jag vet inte riktigt vem av alla jag mötte som var rätt klädd för temperaturen och vädret i allmänhet, men det verkar inte ha varit jag. För här sitter jag och huttrar och har så ont i halsen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det var ju utgång som var planen. Inte sovgång. Otroligt deppigt.

Och imorn är det första inneträningen. Inte för att jag kommer svika, jag kommer oavsett form, men hur roligt är det att vara sjuk på träning? Depp-igt.

Jag ska sörpla upp mitt te med Carmolis och sen hoppas på bättre form imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: soffe

Blev det ingen utgång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback