Gävle here we come!

Jultentafesten igår blev väldigt trevlig. Vi åt oss tjocka, bytte julklappar, drack vansinnigt god glögg och spelade en rafflande omgång yatzy. "Det är bara jag som har en liten". "Det här är första gången jag är med om yatzytaktik."

Idag är dagen då vi drar till Gävle. Jag är trött som ett djur, men grymt peppad på resa. Det kan inte bli annat än bra. Självklart är det ju dock tjejer som valt att slå ut tänder och få halsfluss, men vi är vana med motgångar och vet hur de ska tacklas. Piff och Puff med crew är redo för tävling! Ja, snart, måste bara fixa det sista.

Ha en trevlig helg.

Och se, nu snöar det ute!

Kommentarer
Postat av: Beez

Jag vill också ha snö.
Här verkar det finnas hur mycket regn som helst i skyn...
Blääääää.
=0)

Postat av: Emma

Kör inte alla med yatzytaktik? Jag är chockad.

2007-12-12 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback