Magi.

Det är ju knappast så att jag måste redogöra att "Paris var underbart". Det kan du nog räkna ut själv. Men jag måste bara få säga att Paris var underbart! Och för att inte tala om Disneyland. En person som inte njuter av Disneyland borde anse sig själv ha grova problem, då man i så fall har tappat sitt glada barnasinne, vilket ju faktiskt är det värsta som kan hända en annars fullt frisk människa.

image236


Helgen har varit helt magisk. Julgranar, fantasivärldar, kärlek, god mat och sightseeing. Det där allmänt goda i livet. Det känns lite risigt att måsta landa i verkligheten igen, så därför ska jag njuta lite till av att jag faktiskt vaknade till den här utsikten imorse, från vårt rum på 27:e våningen.

image237

Njut du med, och jag hoppas att du får uppleva det själv en dag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback