Sprätt, sprätt!

Ungefär så här känner jag mig. Inte lika åmig kanske, men lika sprättig och glad.


Fast snart faller jag nog ner på soffan i koma. Galet trött efter bara fyra timmars sömn. Varför kan jag inte sova på kvällarna? Nåja. Sista tentan avklarad och förhoppningsvid klarad. Det var ju önskan från vår sköna lärare så han slipper göra en omtenta i januari, på sin födelsedag!

Ska vila lite, sen baka till kvällens tentafest med jultema. Det uppmanas till julklädsel och kravet är att man måste ha med en julklapp och något att äta.

Och mer då? Det måste packas. Denna gång utan ångest. Efter artonmiljoner gymnastiktävlingar vet man vad som behövs. Däremot kommer jag ändå måste dubbelkolla med Coach H att allt är med. Vi är som yra höns ibland. Appropå tävlingen så var tjejerna grymma på uppvisningen igår. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback