Vad kostade skinkan?

Det lilla hushållet på en, två personer köpte hem två komma fem kilo skinka. Frågan är ju vad den kostade egentligen? Det vet vi inte. Allt för julstämningen. Tydligen.

Idag vill jag bara inte vara. Mamma, jag föreslår att du inte läser vidare, för jag skulle vilja uttrycka att det där jävla c-uppsatshelvetet förstör mitt humör. Just nu är jag så där förbannad så jag kokar. Så som jag blir när folk beter sig som idioter och inte sköter sitt, när saker går rätt in i väggen, när jag känner mig oförmögen att lösa ett problem. Jag blir okontrollerbart arg och avskyr det mesta och de flesta. Dessutom blir jag låst i min ilska och blir totalt handlingsförlamad.

Och jag som har varit på världens bästa humör under denna årets bästa månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback