Hoppsan!

Great Expectations (Mr. Dickens underbara verk) blev aldrig helt och fullt utläst. Men seminariet gick bra ändå. Detta, trots att endast tre av sju gruppmedlemmar dök upp. Men, you know what they say, alla goda ting är tre och allt slutade lyckligt.

Lyckliga var vi när vi nästan hoppade ut från uni men planen om att åka till London. Och ännu lite mer lycklig blev jag när jag kom på att jag ju kan åka till Cyprus veckan innan. Vet inte riktigt hur det gick till, men rätt som det var hittade jag en billig resa till min kära ö och plötsligt kom det en bokningsbekräftelse till min mail. Hoppsan!

Man skulle kunna tro att jag är en person styrd av det mer rationella (du vet, jag tänker alltid en eller fem gånger extra) men ibland kan även den mest pedantiska lilla själen sväva ut och göra saker utan att tänka. Känslorna! Som vi kom fram till idag, när känslor tar över går det inte att vara rationell.

Hoppsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback