Hur mycket visslar du?

En himla tur att vi träffades imorse för att plugga. Vi fick ju så mycket gjort. Vi hann fika, leta boende i London, spana lite och konstatera att vi visslar alldeles för sällan. Rent pluggmässigt så tog vi ett viktigt beslut; Vi gör det på onsdag istället! Kan inte annat än sätta en liten guldstjärna i kanten för en stark laginsats.

Nu har jag spelat två partier Kungen och funderar på vilken viktig utmaning jag ska anta härnäst!

Kanske att jag sätter mig och visslar en timme eller två, bara för att få upp statistiken.

Och för er som har svårt att läsa mellan raderna och inte kan tolka saker som annat än vad som precis står, kan jag förtydliga de två senaste styckena med: Jag är en dålig student punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback