Passopp! A Space Man!

Först och främst, vem skrev det första inlägget? Ja, inte var det då jag, vill bara understryka det. Vad säger man nu då, efter först och främst, tvåa och näst främst? Och jag som trodde jag hade koll. Hur som, som studerande av engelska säger jag; Secondly, Hello there mate!

Minus 20 grader ute och jag trodde att mina ben skulle ramla av när jag sprang ut till bilen imorse. Jag och Jonas konstaterade att det är aningens jobbigt att leva under isförhållanden. Men oj, vårt humör steg mot skyarna (rymden faktiskt) när vi stannade bilen utanför uni och Han kom ut genom dörren. Brun rock, den vanliga platta frisyren och det där oemotståndligt absolut bedårande leendet. Christer Fuglesang, vår man in rymden, i egen hög person. Han var lika söt i verkligheten som på TV och gjorde utan tvekan min dag.

Min dag, som hittills inte varit så produktiv, mer än att jag skapat ännu en blogg ute i cyberrymden (snacka om rymdtema idag) för uttråkade, eller inga människor alls, att läsa. Vi ser väl.

Hepåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback