Vad händer, Bree?

Imorgon ska min uppsats vara färdig. Lycka till! Jag har i alla fall gjort en framsida, så det tyngsta jobbet är avklarat. Jag kan inte skriva när jag inte har lust eller inte är under enorm press och verkligen måste.

Nej, då spenderar jag hellre en lång stund i det illaluktande soprummet och sorterar sopberget som legat under vår diskbänk (jo, det är sant, vad som finns i skåpen hos Bree kan man aldrig veta) eller diskar rent det lilla diskberget (ja, Bree har varit lite stressad de senaste dagarna och inte prioriterat disk) som stått i köket.

Jag vet ju att den kommer bli klar, så jag kan inte annat än längta till imorgon eftermiddag. Längtar även efter min kärlek som nu äntligen förstått att han ska komma hit. Om en vecka kommer han. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback