Back to reality.

Hemma. Tillbaka i lägenheten. Det var skönt att landa och känna att den jobbiga resan var över. Och hör och häpna, jag är nästan helt uppackad. Har ränt omkring här i väntan på syster. Hon borde komma snart. Då drar vi ut till Ålis och jag längtar så jag spricker. Hoppas att Pärlan är vaken.

Imorgon är det full fräs. Saker som ska styras och pysslas med, för på lördag är det minsann dags för
bröllis! Jag är fortfarande besviken över att det blev som det blev, men det ska inte få förstöra mitt humör för jag har i alla fall alla andra favoriter runtomkring mig.

image45


För övrigt, vad härligt att vara tillbaka till min alldeles egna lilla vän, datorn. Jag har saknat den!

Kommentarer
Postat av: Naaaaaaz

Jag trodde du skulle säga Mig när du sa "tillbaka till min alldeles egna lilla vän". Med OK är datorn viktigare så, fine by me!
När ses vi?!

2007-07-25 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback