Dagens projekt.

Morgonen och förmiddagen har tillägnats hushållsarbete såsom dammtorkning, dammsugning, allmän skrubbning och tvättstrykning. Nödvändigheter som jag fick för mig behövde göras just idag. Nästa projekt är brännan. Jag tänkte ta mitt pick och pack och promenera ner till stranden. Den fina brunfärg som semesterveckan gav mig bara försvinner i tv-soffan eller i soffan på ett café. Det är inte okej. 

Bikinin, oljan, vattnet, boken... I'm off! 

image37
För att en blomma kan lysa upp den gråaste dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh, vilket härligt liv du verkar leva. Jag vill också. Vill, vill, vill tillbaka till Cypern. Vill ha olja på kroppen, stekas i solen och njuta av värmen. Dö i soffan efter en dag i solen och äta god mat och dricka vin på kvällarna. Vill! Jag är som du kanske förstår back in business. Deppigt som tusan!
Okejrrå, bilden är borta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback