En riktig söndag.

Oh, ljuva söndag. Idag är det söndag på riktigt också för vi är lediga. Efter att ha jobbat åtta dagar i sträck känns det välförtjänt med ledighet. Började som vanligt dagen med söndagslunch i huset. Dagen gick åt till diverse cafébesök och snabbvisit på jobbet. Sen drog vi på oss löpardojjorna och spelade lite tennis. Korrektion: Pascal försökte lära mig hur man spelar tennis. Känner mig faktiskt ganska nöjd över min insats och jag fick mycket beröm av min coach, varvat med "just because you lose one ball doesn't mean you can quit!" och "run, run, run!"

Min man har lagar mat åt mig (man väljer ju med omsorg), pasta med grönsaker och snart ska vi äta färska jordgubbar med glass. Det blir en lugn hemmakväll för en gångs skull. Det var inte igår. Eftersom jag inte kan bjuda på någon mat bjuder jag på en bild med den härliga eftermiddagssolen som lyser över byn vi bor i.

Ha en skön söndagkväll!

185720-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback