Fem timmar på brun plaststol.

Fem timmar. Fem timmar i hamnen i Limassol. Fem timmar på en brun plaststol. Fem timmar av "fem minuter, fem minuter". Yeah right. Fem timmar väntan! Folk som sprang hit och dit och det och det skulle göras och det och det papperet skulle finnas. Vilket det självklart inte gjorde. Allt för att få ut F. Värt besväret? Inte för mig. För P? Ja.

Jag fick i alla fall vara med på jungfrufärden och kan sammanfatta den som svettig och högljudd, men ändå ganska cool. Bara för att liksom. Red thunder. Red lightning. Dess alias är ännu oklart.

Nu ska jag sova. Att bli väckt klockan åtta för en sån här dag är inte okej.

Dagens grattis till min käraste syster som blir 30 år ung idag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så Ferrarin är på plats?! Coolt!!!! Upp med bild. Jag vill se den på rikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback