Glassigt!

Idag ska jag äta Häagen-Dazs. Jag har inte ätit det på hela sommaren. Skam-ligt! Ja, det är ungefär det enda som jag har planerat. Men det känns som en bra plan.

- I want ice cream.
- You always want ice cream.
- Of course I do. It's summer, it's hot, it's the thing to eat!

Pascal tycker att jag överkonsumerar denna goda gåva till livet. Hur kan man göra det? När jag och Emma var här levde vi under parollen: "En glass om dagen är bra för magen". Så är det!

Glassa vidare gott folk.

Kommentarer
Postat av: Namita

PASSOPP!
Jag saknar dig!
Snart kommer ni hem i alla fall de ska bli kul. Jag är ju i Holmsund för det mesta men sover i stan när promillehalten överstiger det normala. :) Typ som inatt, men ska ta mig ner till Maxi och åka bussen till Holmsund. Lägenheten är under all kritik, döläge! Inge mat, inge tvål och inge tandkräm. ;) Igår sov jag också här då åt jag ett glas vatten och en järntablett till frukost. Haha, men inge ska säga att jag inte tänker på hälsan iaf, det är viktigt med blodtrycket vettu! :) Men snart blir det liv i lght igen hoppas jag.
Jag såg blommorna, my god vilken kille. Passe jag säger då bara det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback