Once in a life(summer)time?

Dagens insats. Veckans insats. Kanske sommarens insats, för jag är tveksam till att det kommer att hända igen. Gick ut och promenerade i rask takt längs strandpromenaden, tjugofem, trettio minuter. Sen sprang jag tillbaka. Inte joggade. Inte lufsade. Inte lunkade. Sprang! Till den stolpen, till den busken, upp för den backen och vips så hade jag maxat upp för backen som går från stranden upp till vägen, som jag från början hade tillåt mig själv att gå upp för. Skönt var det och nöjd är jag. Men, som sagt, högst otroligt att det händer igen.

Nu tycker jag att jag förtjänar en dag vid poolen. Ska ta med mig lite läsbart material och hänga där hela dagen hade jag tänkt. Ska bara läsa lite
internettidningar först.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eeeh, bra jobbat!!! Sjukt bra jobbat faktiskt. Du, var så värd en dag vid poolen. Måste ju hålla igång brännan till brölloppet också jue!

2007-07-11 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback