Paradiset.

Det är verkligen ett paradis där ute på ön. Mysigt!

Igår ordnade vi en liten minimöhippa för den blivande bruden. Det var väldigt mysigt och hon bevisade att hon var berättigad att bli en del av släkten genom att svara rätt på många knepiga frågor.

Har inte så mycket att dela med mig av, egentligen. Det mesta som snurrar i mitt huvud är att min älskade bror faktiskt ska gå och gifta sig imorgon! Det kommer bli en rolig dag. Kan avsluta med några ord, citerat kära mor:

"Mina söner tycks vilja stadga sig och mina döttrar lever i synd."'

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha. Benita då. Vilket klockrent uttalande!

Postat av: Soffe

hahaha vilken kommentar!!

2007-07-30 @ 23:16:32
URL: http://www.soffilainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback