Shoppingödet.

Den här dagen har flugit ur fönstret och snart är det jobbdags. Vart tog den vägen? Till Limassol. Jag, Pascal och Themis rullade iväg på morgonkvisten. Glad i hågen eftersom jag skulle få strosa omkring i affärer kröp jag in i baksätet utan ens minsta strid. Väl framme fanns det ingen hejd på stupet som mitt humör föll ner för. Vart var affärerna? Släpptes av i ett virrvarr av tacky souvernirshoppar och blev tillsagd att om jag gick till ett visst ställe och följde en viss gata skulle jag hitta massor. Jag hittade inte det där vissa stället och någon viss gata syntes inte så långt ögat kan nå. Jag visste att det fanns ett Debenhams någon stans längs strandpromenaden så jag letade mig mot vattnet. Det enda jag lärde mig var att Limassol är långt och då menar jag l å n g t. En timme senare kom bilen förbi, plockade upp mig och vid det laget var jag bara ett stenkast från mitt mål. Vi stannade där, men som ett slag i ansiktet hade de inget trevligt alls att erbjuda.

Tomhänt satt jag mig i bilen och sov hela vägen hem. Sen bjöd Themis på mat och vi såg Jackass. Tröstade mig själv med en glass (triple chocolate), men är fortfarande besviken över dagen. Vart är H&M när man behöver det?

Lite mer sömn är det enda som kan få mig i form nu. Nap time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback