Anger management?

Efter info från hemmaplan igår blev jag otroligt förbannad och P föreslog terapi för min ilska. What to say? Vissa saker känns det som att man har all rätt att bli arg och besviken över. Nu orkar jag inte ens tänka på det förrän det är dags att ta itu med. Vekt i alla fall. Och dålig stil.

Hur som, kom till jobbet med ett humör som hette duga. Det var rätt dött igår också. Efter drygt två timmar blev vi dock blixtinkallade till The Shack som hade brist på folk. Eftersom det är ungefär fyra gånger så mycket gäster där fick jag det lite svettigt bakom kassan. Jag och huvudräkning? Hallå? Men det gick det med. Ganska roligt faktiskt och jag blev på bättre humör av lite annat att tänka på.

Så vad gör man idag då? Jag måste köpa nål och tråd och sy ihop skor och bikini.

(Saknar
kottarna mest av alla.)

Kommentarer
Postat av: Lainen

Gosh, en ilsken Malin! :O Why?

2007-06-08 @ 11:20:26
Postat av: soffe

Why?

2007-06-09 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback