Dagens hunk.

Såg just klipp från premiären av Oceans Thirteen och konstaterade att dagens hunk måste bli George Clooney. Må vara a litte bit out there, med tanke på hans ålder, jag vet. Jag skulle normalt aldrig fiska i vatten där min pappas buddies simmar runt, men George Clooney. Hej å hå. Vilken man. Det är nästan så att jag vill se filmen, bara för hans skull.

"Pascal, ska vi gå på bio!?"

Mamma: Om du klickar på de understrukna orden kommer det upp fina bilder! Puss till dig och till pappa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men guud! Jag är typ kär i George Clooney ;) Haha.
Hur har du det?
kram!

Postat av: Johanna

Jag vet, Clooney är het. Mumsmums!

2007-06-14 @ 07:49:54
URL: http://www.sja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback