Parlör.

Börjar nästan varje dag tillsammans med MythBusters. Jag gillar grabbarna och idag lärde de mig att man blir faktiskt mindre blöt om man går i regnet istället för att springa. Tack för den vetskapen!

Innan jag åkte köpte jag en reseparlör, Grekiska på resan. Det kändes väldigt nördigt. Jag menar, vilken cool människa går egentligen omkring med en reseparlör? Cool eller inte, känns som det enda sättet att förstå sig på detta folk.

Jag och min parlör ska lägga oss på balkongen ett tag. Hej!

Kommentarer
Postat av: Lainen

Det ingår att vara ett ocoolt rönnbär när man är på besök i ett annat land. För du är väl inte en inbiten cypriot ännu? :P

2007-06-12 @ 12:11:17
Postat av: Namita

Jobbigt liv du verkar leva. Snacka om lata dagar i solen. :)
Det är ensamt i lägenheten.

Postat av: soffe

Parlör? var fick du det ordet ifrån?
ang regn: man kommer ju fortare ut ur regnet när man springer...

2007-06-18 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback