Snart kommer P.

Sitter uppe och väntar på P. Han borde vara hemma om en och en halv timme eller så. Kommer inte kunna sova innan dess, så jag väntar. Hoppas på taxfreegodis.

Ikväll var jag, Helene, Dali och Sally på Cavallini och åt italienskt. Ingen dunderhit, men all mat slinker ner i mig utan minsta klagan. Mat är mat och för det mesta gott. Ibland extra gott, men sällan äckligt. Sen blev det lite kaffe med Dalis vänner.

Ser fram emot att jobba imorgon igen. Jag är less på att glida. Dessutom vill jag tjäna pengar, för shoppinglistan i mitt huvud börjar bli lång. Prio ett är dock en klänning till bröllopet. Och
skrubbhandskar! Ja, så jag kan skrubba bort min döda hud och peppa den på att bli brun. Köpte morötter härom dagen som ett led i samma process.

Saknar P. Stor säng och täcke för mig själv i all ära, men det är faktiskt bra mycket mysigare att dela. Och det är ju faktiskt alltid jag som vinner täckesfejden, så mig går det egentligen ingen nöd på.

Och än en gång; George!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback